Space Otter Charlie
Nu de mensheid is weggevaagd, kunnen alleen de otters de dieren redden van een onherbergzame aarde. Voeg je bij Charlie en zijn lompe groep beestjes op een gedurfde missie door Otter Spaceterwijl ze zoeken naar een nieuwe planeet om deze huis te noemen. Verken verlaten ruimtestations, vecht tegen losgeslagen robots, aen geniet van een aantal otterachtige geweldige woordspelingen terwijl je springt, zweeft, en vlieg door meer dan een dozijn niveaus vol harig plezier.