Nieuw in de 8-bit gaming scene, het is Space Raft!
Sluit je aan bij de band op hun missie om de mastertapes van hun nieuwe album "Positively Space Raft" te heroveren uit de klauwen van hun jaloerse ex-bassist Srini!
Neem plaats achter het stuur van de Space Raft Van en stuur de band langs obstakels terwijl je door het verkeer navigeert. Neem de controle over je favoriete bandlid en ruim het scherm van broodjes om de plannen van de lastige Srinimania te dwarsbomen!
Een 8-bit avontuur speciaal ontworpen voor muziekliefhebbers! Herstel de gestolen mastertapes! Breng het nieuwe Space Raft album uit! Roadtrip!
– Herkenbare mensen en plaatsen uit de onafhankelijke muziekscene van Milwaukee, inclusief DMR-alumni!