Space Warrior
Oplev en verden i en alternativ fremtid for Jorden, og bliv fanget i et plot af en komplet rumsaga. Det ser ud til, at der ikke er noget at opdage i solsystemet. Men i de fjerneste hjørner af universet er menneskeheden stødt på grusom modstand. Du er den eneste, der kan redde galaksen fra en fremmed race af angribere!
Vælg Railgun, Blaster eller Laser, og gå i kamp mod horder af fremmede fjender. Svæve som en sommerfugl, og ynke som en bi i ægte 3D-kamp. Få penge og pump dine skibe op og fuldfør alle kampagnebanerne.