Het is waarschijnlijk de meest dynamische turn-based strategiegame in de geest van de klassiekers. Minder dekking, meer actie! Land op een verre planeet en toon de mutanten uit welk hout je bent gesneden. Schiet, trap, blaas dingen op en vernietig. Stel het meest roekeloze vechtersteam samen en ontrafel het mysterie van de mystieke planeet volgens de beste sciencefictiontradities.