Dit is Speed or Death, een waanzinnige racegame waarin niet de finishlijn het belangrijkste is, maar de chaos om je heen moet overleven. Ontgrendel de verschillende auto's en leef om het verhaal een andere dag te vertellen. Door welke apocalyps racen we vandaag?