Speedollama is een snelle platformer-shooter die een nieuwe norm zet voor snelheid in het genre. Boordevol eigenzinnige humor en levendige gepixelde chaos, is dit spel niet voor angsthazen. Ben je klaar om de chaos te omarmen en je vaardigheden te bewijzen?
Volgepakt met hilarische splatter-elementen, razendsnelle actie, een scala aan upgrades en wapens, en een flinke dosis humor, belooft Speedollama gamers van alle leeftijden te vermaken.
De visuele stijl van het spel bevat pixel art om een retro-arcade-esthetiek vast te leggen, die doet denken aan games uit de late jaren '80 en vroege jaren '90. Geïnspireerd door klassieke titels als Metal Slug en Turrican, evenals moderne hits zoals Broforce, Mercenary Kings en Pizza Tower, levert Speedollama een nostalgische maar toch frisse game-ervaring.