Spell Casting: Purrfectly Portable Edition
Spell Casting is een puzzelgame waarin je een jonge tovenaar bent die de kneepjes van het tovenaarsvak aan het leren is.
Spell Casting is voor iedereen leuk. Speel voor de lol of probeer voor alle spreuken en examens vijf sterren te behalen.