De game is een klassieke Jump'n Run met uitdagende levels en vijanden. Zoek naar ontbrekende voorwerpen, vernietig vijanden en verzamel munten en diamanten.
Spencer is een intergalactische reiziger die met zijn ruimteschip op aarde is neergestort. Er zijn buitenaardse wezens uitgebroken en ze hebben belangrijke onderdelen gestolen die nodig zijn om het ruimteschip te repareren. Help Spencer om de ontbrekende onderdelen voor zijn schip te krijgen.