Spirit Hunters: Infinite Horde
Spirit Hunters: Infinite Horde is een rogue-lite actiegame waarin je enorme golven monsters bestrijdt met behulp van passieve aanvallen en vaardigheden. Dood duizenden en duizenden eindeloos oprukkende monsters om in leven te blijven! Verzamel zielen om een level omhoog te gaan en je kracht en vaardigheden te vergroten, zowel in het veld als in het enorme, permanente upgradesysteem van het Orakel.
Word binnen enkele minuten een god door de vaardigheden te leren die je kunt krijgen als je een level omhoog gaat en hoe ze in kracht groeien. Combineer veel verschillende krachtige aanvallen om de hordes neer te halen!