Jouw bestemming bevindt zich in de uithoeken van het sterrenstelsen, waar een honderdjarig conflict voor een unieke situatie heeft gezorgd: De overgebleven delen van de twee rivaliserende planeten moesten worden samengevoegd om een grotere planeet te creëren. Welkom op de samengevoegde planeet!
Ren, spring, vecht, ontwijk vallen, verzamel munten en versla eindbazen in dit leuke en gezinsvriendelijke platformavontuur. In elk van de vijf werelden zul je nieuwe uitdagingen en vijanden tegenkomen.