Splatter is een top-down schietspel vol actie dat zich afspeelt in een prikkelende esthetiek gebaseerd op film-noir. Ga uitdagende gevechten aan tegen zombies en allerlei monsters terwijl bloederige spettereffecten en vernietigbare omgevingen je zintuigen overspoelen. Vecht je een weg door een apocalyptische stad in de singleplayer verhaalmodus en stel je vaardigheden op de proef in de overlevingsmodus.
Dit is geen doorsnee shoot 'em up. We sturen je op weg met een enorm arsenaal aan upgradebare wapens om de hordes te verslaan. Ontmoet interessante personages, voer tientallen zijmissies uit en ga gedenkwaardige eindbaasgevechten aan.