Een misleidend en leuk puzzelspel voor artiesten van alle leeftijden! Laat de vieze en plakkerige verfklodders op de juiste plaats en op het juiste moment ontploffen! Meng de primaire kleuren (rood, geel en blauw) in gelijk welke volgorde om een Brownsplosion te maken en alle obstakels onderweg uit de weg te ruimen. Spreid de kleuren over de transportbanden, door poorten, over filters en in emmers om de mythische Regenboogbal te vernietigen.