Sports Story
Sports Story is een game over sport, maar niet altijd. Diverse niet-sportgerelateerde activiteiten zorgen voor afwisseling. Verken kerkers, doe aan spionage of ga op visexpeditie, om maar een paar voorbeelden te geven. Soms voelt het zelfs als sporten.