Begin een nieuwe reis en ontdek dat dit meer is dan alleen een landbouwspel.
Help de schattige kat Niko ontsnappen uit de grote stad en vestig je samen met hem op de Ostara archipel. Kies gewoon een eiland en begin je nieuwe leven! Met zijn kennis en passie voor de natuur maak je van dit eiland de mooiste plek op aarde.
Je tuin zal veel producten produceren die je kunt verkopen om geld te verdienen. Vergeet niet om onnodige zaden, jonge boompjes en apparatuur te bestellen om je tuin nog groter te maken. Beheer de ruimte op je eiland en kies de beste plek voor je gewassen. Vergeet niet om ze elke dag water te geven!