Spy Bros. (Pipi & Bibi's DX) is een remake van TOAPLAN's "Pipi&Bibi's / Whoopee!".
Spy Bros. is een single-screen actieplatformspel, dat doet denken aan Snow Bros. en andere uit die tijd, waarin de spelers de rol aannemen van Pipi en Bibi: twee spionnen die een reeks van zes gebouwen, beschermd door bewakers, wetenschappers, duikers, maffiabazen, mensachtige katten en andere maffe individuen, binnengaan en bombarderen... en net op tijd uit de gebouwen ontsnappen voordat ze instorten door de explosies!