Spy Chameleon
Spy Chameleon is een arcade-puzzelspel waarin de speler zich camoufleert en van kleur verandert als een kameleon.
Door middel van vijf missies en 75 levels zal de speler de verschillende vijanden ontdekken en vaardigheden op doen, om deze supergeheime missies te volbrengen: foto's nemen van een beroemdheid met zijn minnares en een geheime formule voor een succesvolle frisdrank stelen, zijn slechts twee voorbeelden.