Het is het jaar 2111. Technologische bedrijven hebben de macht over de wereld. Ze experimenten volop en houden zich daarbij al lang niet meer aan enige ethische normen.
Kruip in de rol van een agent van de geheime dienst ATD. In een door technologische bedrijven overheerste wereld geldt maar één regel: hacken of gehackt worden. Het is jouw doel om het geheime project ‘The Dome Ltd’ te stoppen, want dit kan leiden tot de vernietiging van de hele mensheid. Kruip in de rol van spion in een sciencefiction-game met elementen van stealth- en tactische games.