Squids Odyssey
Steev en de rest van de Squids zijn in gevaar! Hun wereld wordt bedreigd door besmettelijk slijk en deze groep helden moet de strijd aangaan om hun koninkrijk te redden.
Squids Odyssey draait niet alleen om prachtige cartoonartwork, de spannende muziek en de grappige verhaallijn. De gevechten vormen een echte uitdaging, omdat je strategie en behendigheid nodig hebt om de omgeving om je heen te gebruiken en je de talenten van je Squids in moet zetten om je team naar de overwinning te leiden!