Squiggle Drop
Gebruik je creativiteit en verbeelding om charmante natuurkundige puzzels op te lossen door één vorm te tekenen en te kijken wat er gebeurt! Voltooi de doelstellingen van 250 puzzels (met meer op komst), elk met meerdere en vaak verrassende oplossingen. Hoe je je oplossing tekent, is aan jou!
Los puzzels op en verdien beloningen om je eigen Squiggletown te bouwen! Ontgrendel gebouwen, cosmetica en verschillende upgrades terwijl je je eigen persoonlijke stad uitbreidt.