Welkom bij Stable Stories - Forest and Meadow Ride, het ultieme kindvriendelijke paardrij- en avonturenspel dat verbeelding en plezier stimuleert! Duik in een levendige, cartooneske open wereld waar eindeloos plezier en verkenning wachten.
Met naadloze gameplay, charmante graphics en een wereld vol verrassingen is Stable Stories de perfecte game voor zowel jonge avonturiers als paardenliefhebbers. Of je nu meedoet aan spannende races of gewoon geniet van een ontspannen ritje door schilderachtige landschappen, elk moment is een avontuur.