~ Terugkeer van de Bullet Hell-premiejager ~
Luna Starr, voormalige ruimtepiratenkapitein die premiejager is geworden, heeft een rekening te vereffenen nadat ze door haar moordzuchtige bemanning is verraden. Je reist als Luna naar 5 exotische planeten om je muitende maten te vinden en te verslaan in Bullet Hell-luchtgevechten tot de dood!
Luna moet het opnemen tegen een zwaarbewapende overmacht, dus is het maar goed dat ze een troef achter de hand heeft: een ruimteschip dat het verloop van de tijd kan veranderen! Laad de Bullet Time-meter op door vijanden te vernietigen of hun aanvallen op te vangen met een bomexplosie, en activeer Bullet Time! Vijanden en hun projectielen gaan in slowmotion, terwijl jij nog op normale snelheid vliegt en schiet.
Waarom zou je lood ontwijken als je het ook in goud kunt veranderen? Tijdens Bullet Time worden de kogels van vijanden die je verslaat, in gouden kubussen veranderd die je kunt verzamelen! Speel je het op safe en verzamel je snel kubussen om te overleven, of laat je het scherm vol raken met slechteriken voor een enorme scoreboost?
Star Hunter DX is ouderwets moeilijk, maar wil wel dat je uiteindelijk succes hebt: de uitgebreide oefenmodus helpt beginners met overleven en laat de pro's hun runs perfectioneren. Ga tot het uiterste en klim naar de top van de klassementen!