UITDAGEND
Starman is niet alleen een game, maar een complete beleving. We hebben ontzettend veel liefde gestoken in het ontwerpen van de omgevingen en daarbij geprobeerd om een enge sfeer te creëren. Ga zitten, ontspan en geniet.
We hebben meer dan 30 puzzels in 24 levels, verdeeld over 9 hoofdstukken gemaakt, waarmee je tussen 1,5 en 3 uur zoet zult zijn.