Startide geeft een nieuwe twist aan top-down arcadeshooters. Kruip achter het stuur van de Interstellar Recon Mecha, die is uitgerust met unieke wapens en vaardigheden. Verken de onbekende uithoeken van het heelal, ontdek het verhaal en stel je vaardigheden op de proef in epische gevechten tegen de meestgevreesde ruimteslagschepen.