State of Anarchy: Master of Mayhem
State of Anarchy: Master of Mayhem is een hilarische shooter die een glimlach op je gezicht tovert. Je was een gewone burger in een klein stadje... Nu staat het in brand! Oproerkraaiers bestormen de huizen en buitenaardse wezens razen door de lucht! Ren zo snel als je kunt! Schiet op alles wat beweegt! Laat het gaspedaal niet los!