Geef leiding aan een spoorwegmaatschappij, geef aandelen uit, bouw spoorwegen, lever goederen af via constant veranderende spoorwegnetwerken en stations en maak winst om uit te kunnen breiden.
Het doel van het spel is om de meeste overwinningspunten te behalen en de beste spoorwegmaatschappij te worden.