SteamWorld Heist: Ultimate Edition
In SteamWorld Heist commandeer je robotpiraten in episch tactische shootouts. In deze turn-based strategiegame kun je handmatig je wapens richten en krankzinnige kogelstuiterende truukschoten afvuren op je tegenstanders!
SteamWorld Heist: Ultimate Edition is volledig geoptimaliseerd voor de Nintendo Switch. Het wordt geleverd met "The Outsider"-campagne, inclusief een mysterieuze bondgenoot, een lading wapens, upgrades, helmen en missies die voorheen alleen beschikbaar waren als DLC.
Als de gezagvoerder enter en plunder je vijandelijke ruimteschepen met je wapens in de aanslag. Overwin de uitdagingen van de het universum door je rekruten te upgraden met unieke vaardigheden, wapens, en zelfs stijlvolle helmen!