Steampunk Tower 2 is een uniek towerdefense-spel dat zich afspeelt in het alternatieve Steampunk-universum.
Er is een slopende wereldoorlog gaande met een voorheen onbekende vijand. Lord Bingham keert terug naar het wereldpodium en hij zoekt naar een vaardige commandant.
Er bevindt zich een verborgen basis diep in de Spaanse bergen, met een enorm vliegdekschip dat onder jouw leiding de Battle Tower vervoert en een team van specialisten herbergt dat speciale taken uitvoert.