In deze steampunk-setting speel je als jonge ingenieur op zijn eerste werkdag. Een jonge man die een baan vindt? Zoals je kunt zien, is alles mogelijk in videogames! Het probleem is dat de mijn waaraan je werkt op instorten staat. Gelukkig heeft deze beginnende ingenieur de Scarabeus, een door stoom aangedreven, rollend voertuig dat vol zit met kwaliteiten. En hij zal ze allemaal nodig hebben, want vlak voordat hij aan zijn ontsnapping begint, realiseert hij zich dat er andere mensen vastzitten in die mijnbouwhel.
Aan de besturing van zijn ongelooflijke machine kan de protagonist de omgeving verkennen en de puzzels oplossen die zijn weg blokkeren. Net als bij minigolf, houdt dat in dat u nauwkeurig moet mikken en uw baan moet meten. Je zult ook verschillende stoomballen moeten gebruiken om veel uitdagende puzzels op te lossen. Dankzij deze ballen kun je explosies veroorzaken om obstakels te vernietigen of hellingen en muren creëren om het daar beneden gemakkelijker te hebben. Het lijdt geen twijfel dat de Scarabeus een vitale bondgenoot zal zijn om levend uit de diepten van de mijn te ontsnappen. Kunt u de druk aan?