Steel Racer is een gepixeleerde old-school 2D-racegame die is geïnspireerd door arcadeklassiekers uit de jaren 1980 en 1990.
Scheur over 50 verschillende circuits in willekeurige volgorde, verdeeld over 5 verschillende terreinen. Win races en prijzen om je auto te upgraden en aan te passen. Kies uit 3 spelniveaus en 3 gripniveaus, zodat je je auto makkelijker -of lastiger- kunt besturen in bochten.