Bereid je voor op de ultieme shoot-'em-up / strategie ReMix met RPG-elementen!
Steel Rain X is een werkelijk nieuwe mix van strategie, RPG en hectische actie, met een moderne, snelle shmup-kern als middelpunt. Je krijgt de controle over 2 vleugels die je tactisch kunt rangschikken in verschillende formaties en vuurmodi, terwijl je je een weg baant door een indrukwekkende verscheidenheid aan overweldigend enorme vijandige vloten.
Vergeet nooit je glimmende nieuwe upgrades te installeren, sluwe drone-huisdieren te bouwen en nieuwe vleugels te kopen; maak je stakingen dodelijker dan ooit!
Voltooi missies en overleef epische eindbaasgevechten op 7 verschillende planeten, speel willekeurig gegenereerde orbitale patrouille-missies of ontwerp en creëer je eigen podia met de ingebouwde stage-editor, terwijl je vecht om een echte meester van Steel Rain te worden.
Steel Rain X is niet alleen hectisch. Het is ook een diepe en strategische ervaring. De game biedt indrukwekkende gameplay-variëteit, 10 moeilijkheidsgraden en een hardcore-modus, zodat je je game-ervaring vrij kunt aanpassen.
Vecht samen en bestuur drones met een vriend in Steel Rain's unieke co-op-modus voor twee spelers!