Steredenn: Binary Stars
Steredenn: Binary Stars is een bekroonde combinatie van een klassieke schietgame en games van het roguelike-type met mooie, grote pixels en gevechten met meedogenloze eindbazen. Vlieg alleen of werk samen met een vriend om de gesels van het universum te bestrijden in een eindeloze strijd om te overleven.
Steredenn: Binary Stars is de enorm uitgebreide versie van het veelgeprezen Steredenn. Geniet van de eindeloze herspeelbaarheid en genadeloze gameplay met intense gevechten tegen bazen, omgevingen die (bijna) willekeurig worden gegenereerd, ingewikkelde ruimtegebeurtenissen en een immens wapenarsenaal.