Steven Universe: Save the Light
Ga samen met de Crystal Gems op een uniek avontuur! Een mysterieuze nieuwe Gem heeft een gevaarlijk wapen gestolen. Steven en zijn vrienden zijn de enige die haar kunnen tegenhouden. 'Save the Light' is een unieke RPG met spannende rechtstreekse en beurtelingse gevechten.
Stel je eigen unieke groep samen en neem het als Steven, Garnet, Pearl, Amethyst, Connie, Greg en Peridot op tegen een lichtleger! Los puzzels op met behulp van unieke speciale krachten en geef de slechteriken het nakijken!
Neem het op tegen de gloednieuwe Gem uit Homeworld, gemaakt door Rebecca Sugar. Wie is deze beresterke knokkampioen eigenlijk en waarom is ze weer op onze planeet?
Maak supersterke combinaties met andere personages en fusies! Fuseer en speel als Stevonnie, Smoky Quartz, Opal, Sardonyx en Sugilite!
Ontdek en verken enorme 3D-werelden. Reis naar eeuwenoude Gem-locaties over de hele wereld, zoals Strawberry Battlefield, The Great North en Bismuth's Forge.
'Steven Universe: Save the Light' heeft zijn eigen verhaal, dat is geschreven door Rebecca Sugar, en bevat de oorspronkelijke Steven Universe-stemmen en een speciale rol voor Christine Baranski.