Steven Universe: Unleash the Light
Neem het op tegen twee nieuwe prisma-edelstenen die mede door Rebecca Sugar zijn bedacht! Wie zijn die stenen – en wat willen ze?
Werk samen voor waanzinnige combinatieaanvallen en edelsteenfusies, zoals Smoky Quartz, Sunstone, Rainbow Quartz 2.0 en Obsidian!
'Unleash the Light' heeft zijn eigen verhaal, dat is geschreven door Rebecca Sugar. Het spel bevat de stemmen van de oorspronkelijke acteurs uit Steven Universe en een speciale gastrol voor Christine Baranski.