ACHTERHAAL DE WAARHEID
Je verdient je brood als Karl Hamba, de enige aan boord van The Bento. Gorky is de kunstmatige intelligentie aan boord. Bestudeer de omgeving om de complexe functies van het station te leren begrijpen, licht je werkgevers in en ontdek je ware doel.
Tussen alle dagelijkse klusjes door is er genoeg om jezelf mee te vermaken. Daag Gorky uit voor een potje schaken, breng een brughagedis groot en maak een “heerlijke” maaltijd door je eigen urine te recyclen.