Stitchy in Tooki Trouble
Red je maïs en versla de lastige Tooki dieven! Als Stitchy, een toegewijde vogelverschrikker, ben je op een missie om elk gestolen stuk maïs te vinden en je velden terug te veroveren van de kwaadaardige houten Tooki!
Achtervolg je maïs in verschillende unieke werelden. Tijdens je legendarische zoektocht moet je houten piranha's ontwijken in weelderige oerwouden, Tooki verslaan in donkere tempels en proberen de controle niet te verliezen tijdens een rit in een mijnkarretje op besneeuwde bergen - en nog veel meer! Elke wereld heeft 9 levels, een eindbaasgevecht en een geheim level voor de nieuwsgierigen.
Stitchy is gemakkelijk op te pakken en onderweg te spelen, en de charmante sprookjesachtige graphics samen met inventieve vijanden en intuïtieve besturing maken dit een genot voor alle leeftijden! Vertrouw ons - je zult jezelf een maiskolf verbazen!