Stone Age: Digital Edition
In Stone Age neem je de rol aan van een prehistorisch mens. Beginnend met archaïsche gereedschappen, verzamel je hout, steen en goud om hogere kennisniveaus te bereiken en stevigere structuren te bouwen. Omdat middelen schaars zijn, moet je concurreren om het beperkte aantal plaatsen op het bord die ze produceren, terwijl je ook voedsel verzamelt om je groeiende stam te voeden.
In Stone Age leven de spelers in deze tijd, net zoals onze voorouders dat deden. Ze verzamelen hout, breken stenen en wassen hun goud uit de rivier. De spelers breiden hun dorp uit om nieuwe niveaus van beschaving te bereiken.
In Stone Age zijn er een beperkt aantal plaatsen, dus je moet de beste acties bepalen om elke ronde te nemen. Het is aan jou om je stam te ontwikkelen door middelen te verzamelen, nieuwe gebouwen te bouwen en hun cultuur te bevorderen, terwijl je ook voldoende voedsel behoudt om je mensen te voeden.