Storm In A Teacup
Een jongen, een droom en een betoverd theekopje… het is tijd voor een opwindende ervaring die je nooit zult vergeten!
Storms broer, Cloud, heeft een fantastische droomwereld voor je gecreëerd, vol met allerlei soorten uitdagingen! Leid Storm door elk level, los puzzels op, ontwijk valkuilen en versla slechteriken in dit magische platformavontuur.