Story of a Gladiator
Je bent een gewone man die alles is verloren in de oorlog tegen het Romeinse rijk. Je familie is dood, je vrienden zijn dood, je huis is platgebrand en je land valt nu onder Romeinse heerschappij. Ondanks zo'n misère heb je de slavernij of erger weten te ontvluchten. Je brengt veel van je tijd door in de straten van Rome op zoek naar een soort betekenis in je leven en je vraagt je af waarom de goden je hebben gespaard. Op een dag onthult het lot zich eindelijk. Ben je klaar om het te accepteren?