Strange Brigade
Ze is uit de geschiedenis gewist en heeft 4000 jaar lang in een naamloze tombe opgesloten gezeten... maar nu is Seteki de Heksenkoningin weer opgestaan.
Slechts één groep helden kan Seteki en haar leger van gemummificeerde monsters tegenhouden: de Strange Brigade!
SPANNEND AVONTUUR - Een spectaculaire campagne vol vijanden om naar het hiernamaals terug te sturen. Verken de game alleen of met 2-4 spelers online en in de lokale draadloze coöpstand!
KWAADWILLENDE MONSTERS - Kermende mummy's, vuurspuwende moordenaars, bepantserde minotaurussen en nog veel ergere verschrikkingen!