Streets of Red - Devil's Dare Deluxe
In Streets of Red - Devil's Dare Deluxe is het enige dat enger is dan levend worden opgegeten, geen geld meer hebben! Spelers moeten de skills van gamehelden uit het verleden gebruiken om tegen ondode monsters te vechten in deze permadeath-multiplayer-horrorbeat-'em-up!
Streets of Red - Devil's Dare Deluxe is ontworpen om steeds opnieuw te worden gespeeld, waarbij je telkens nieuwe content kunt tegenkomen. Zes unieke speelbare personages en een steeds toenemend aantal levels zorgen ervoor dat de gameplay fris blijft, terwijl het eenvoudig te leren maar moeilijk te beheersen vechtsysteem veel diepgang biedt.
Met elke kill verdien je geld dat je kunt gebruiken voor upgrades, of om jezelf weer tot leven te wekken als je doodgaat. Leer hoe je snel geld verdient en geef het verstandig uit in Streets of Red - Devil's Dare Deluxe, want als je dood bent, gaan ook je opgeslagen gegevens verloren. De spanning, sensatie, de poen en de kans om nieuwe skills te leren zijn pas voorbij als alle straten rood kleuren! Ben jij klaar voor de uitdaging van je leven?