Strike Force - War on Terror
Strike Force - War on Terror is een tactische shooter met de focus op actie. Jij maakt deel uit van de Strike Force Unit. Het is je taak om overal ter wereld terrorisme te bestrijden! Niets staat je in de weg. Van het Midden-Oosten tot besneeuwde bergen: jij bent uitgezonden om bepaalde doelwitten uit te schakelen. Rust jezelf uit met een modern arsenaal aan machinegeweren, scherpschuttergeweren en pistolen en voltooi de missies.