Twee afzichtelijke hoofden zijn beter dan een!
Inventieve coöp stelt zelfs de trouwste vriendschap op de proef. Zoek een medespeler en werk samen door ieder een arm te besturen. Als zelfs lopen gezamenlijke coördinatie vereist, is communicatie van het grootste belang.
Manipuleer iedere arm afzonderlijk en grijp alles vast wat je ziet, van verdachte hendels tot hangende oogbollen. Overwin physics-uitdagingen of verlies je armen (geen zorgen, ze groeien weer aan).
Groteske graphics, getekend door afzichtelijke mensenhanden. Niets is te gek, van vochtige openingen tot glimmende ingewanden. Als de fouten zich opstapelen, doet de lichaamsschade dat ook. Lelijke missers laten nog lelijkere littekens achter op je gelaat.