Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse
Het is 1959 en de stad Punchbowl in Pennsylvania staat symbool voor vooruitgang en de ideale leefomstandigheden. Laat de levenden zien dat orde en gerechtigheid geen schijn van kans maken tegen een dooie met een missie. Punchbowl is ten dode opgeschreven!