Sudoku Master- sudoku-spel
Eindeloos veel sudoku-puzzels om te ontdekken. Sudoku Master- sudoku-spel heeft verschillende sudoku-puzzels en coole sudoku-variaties; er zijn vier moeilijkheidsniveaus: eenvoudig, gemiddeld, pittige sudoku en sudoku-expertniveaus. Sudoku-koninkrijk voor allerlei sudoku-spelers!
Sudoku Master- sudoku-spel is een sudoku die een aantal opties heeft om dit spel met verschillende sudoku-niveaus geschikt te maken voor alle sudoku-spelers! Of je nu kiest voor ontspanning of om je geest actief te houden, breng de tijd op een prettige manier door met een sudoku spel!
Automatische controle op fouten - om je fouten te zien terwijl je speelt. Het markeert cijfers die niet overeenkomen met de uiteindelijke sudoku-oplossing.
Gebruikte cijfers tellen en verbergen: markeer hoe vaak een nummer nog moet worden gebruikt in het sudoku-spel en verberg het vervolgens zodra het volledig is gebruikt.
Auto-Save - Verlies nooit je vorderingen! Met automatisch opslaan kun je stoppen en doorgaan met het oplossen van je sudoku wanneer je maar wilt.
Notities automatisch verwijderen - Zodra een cijfer in een cel is gebruikt, wordt dat cijfer verwijderd uit alle notities in een rij, kolom en blok.