Sudoku Universe
Sudoku is een logicapuzzel, gebaseerd op de plaatsing van getallen. Doel van het spel is om een raster van 9 bij 9 te vullen met getallen op een manier dat iedere rij, iedere kolom en ieder van de 9 miniroosters van 3 bij 3 (ook wel boxen, blokken of regio's genoemd) alle getallen van 1 t/m 9 bevat.