Sugoro Quest: Dice Heroes
SUGORO Quest: The Quest of Dice Heroes komt voor het eerst naar het Westen! Dit is een turn-based RPG in de stijl van een bordspel, waarbij dobbelstenen je lot bepalen!
Het verhaal begint in het koninkrijk Siland, waar vier avonturiers eropuit trekken om de koning te spreken en op zoek te gaan naar spannende avonturen. Elk avontuur is anders, dus kies zorgvuldig het meest geschikte lid voor elke reis.
Een magieschool? Een avontuur op zee? Het is aan jou (en aan het geluk natuurlijk) om ervoor te zorgen dat het avontuur goed afloopt! Maar pas op voor vijanden, want zij maken het je niet gemakkelijk.