Suicide Guy: Sleepin' Deeply
Dit nieuwe hoofdstuk van "Suicide Guy" bevat nog krankzinnigere puzzels, die gegenereerd zijn door de surrealistische dromen van de "Guy". Je zult de mafste wezens tegenkomen terwijl je steeds dieper in zijn onderbewustzijn raakt. Deze keer moet je al je vaardigheden inzetten om hem wakker te maken.