Summer Daze: Tilly's Tale
Je bent Tilly Appleberry, een ondeugende student die plezier maken belangrijker vindt dan regels en gezag.
Kom en ga om met een minotaurus paladijn, een Doggie Chef en nog veel meer potentiële vrienden en liefdes!
Tilly's Tale is geschikt voor alle leeftijden en is een verhaal vol humor en gezelligheid, geschreven door de veelgeprezen schrijfster van avonturengames Lori Ann Cole.