Kom van de bank af, ga het winnaarspodium op en neem deel aan de zomerspelen vol actie! Er staan wedstrijden zwemmen, schieten en lichte en zware atletiek op het programma. Toon teamgeest en daag jezelf uit tot topprestaties!