Summer In Trigue
Sybil Harrington is een falende schrijfster wier leven in scherven ligt. Ze doet er alles aan om aan haar dagelijkse beslommeringen te ontsnappen.
Na haar laatste mislukte avontuur strandt Sybil op het tropische eiland Trigue. Hier moet ze vertrouwen op vier verschillende maar enerverende vrouwen die haar kunnen helpen haar problemen op te lossen.